Філія "Центр транспортного сервісу "Ліски" акціонерного товариства "Українська залізниця"

Контейнерні поїзди

"ВІКІНГ"

      Поїзд комбінованого транспорту «Вікінг» поєднує українські порти Чорноморськ, Одеса і Южний з литовським портом Клайпеда.

      Поїзд проходить за маршрутом Драугісте - Порт - Кяна (Литва) - Гудогай - Словечно (Білорусь) - Бережесть - Одеса/Чорноморськ-Порт - Поромна (Україна) - Варна - Софія (Болгарія) і в зворотному напрямку.

      Протяжність маршруту від Чорноморськ-Порт до Клайпеди - 1766 км . Час слідування поїзда в дорозі - 59 годин.
       У складі поїзда можуть перевозитися 20, 30, 40 і 45- футові універсальні, рефрижераторні, і танк - контейнери.

Відправлення поїзда здійснюється відповідно до встановленого графіку руху:

  • зі станцій Одеського регіону по понеділках, середах, п'ятницях;
  • зі станції Козятин - по вівторках, четвергах, суботах.

     До складу поїзда комбінованого транспорту включаються вагони з універсальними, і спеціалізованими контейнерами, спеціалізовані платформи, сформовані зчепи з великотоннажними рефрижераторними контейнерами, вагони з автопоїздами, знімними автомобільними кузовами, наступні призначенням на припортові станції України та Литви, а також на станції України, Литви та Білорусі.

     Для включення в поїзд комбінованого транспорту «Вікінг» експортно -імпортних вантажів відкриті станції:

  • на залізницях України ст.Чорноморська, Одеса-Ліски, Київ-Ліски, Донецьк-Ліски, Луганськ-Ліски, Харків-Ліски, Дніпро-Ліски, Нікополь, Запоріжжя-Ліве, Новомосковськ-Дніпровський, Стаханів, Бровари, Полтава-Київська, Вінниця, Нова Борова, 
    Нікель-Побузький, Індустріальна, Черкаси, Хмельницький, Козятин ІІ, Чортомлик, Ічня, Клавдієве, Порт Велике Запоріжжя.
  • на залізницях Білорусі всі станції відкриті для роботи з великотоннажними контейнерами згідно з додатком 8.2 до СМГС, а також станції, що не відкриті для проведення операцій з КТК при письмовій згоді БЧ або начальника станції.
  • на залізницях Литви - всі станції відкриті для роботи з великотоннажними контейнерами згідно з додатком 8.2 до СМГС.

     До проекту «Вікінг» приєдналися :

  • у грудні 2012 року - ЕООД «БДЖ - Вантажні перевезення» (Болгарія);
  • у липні 2013 року - ДП «Залізниця Молдови»;
  • у травні 2014 року - АТ "ЧФР Марфа".

    Це дає можливість залучити додаткові обсяги вантажів для перевезень поїздом «Вікінг».

     Більш детальна інформація про проект на сайті http://www.vikingtrain.com/