Новости
Повний вперед для Китаю та України: знайди можливість у тісних зв’язках.
Відносини між Китаєм та Україною процвітають, і DHL підтримує це зростаюче партнерство, встановлюючи кращі залізничні сполучення між Європою та Азією.
Настав літній час, мільйони соняшників у центральній Україні розкрилися б повною мірою, перетворивши сільську місцевість на величні жовті ділянки, що нескінченно тягнуться на кілометри.
Ці соняшники - до речі, національна квітка східноєвропейської країни - набагато більше, ніж просто заворожуюче видовище. Вони буквально є золотими полями.
Як найбільший у світі експортер соняшникової олії, Україна експортувала понад шість мільйонів тонн соняшникової олії у 2019 році. Близько 76 400 тонн продукції прямувало лише до Китаю, який того ж року обігнав Росію як найбільшого двостороннього торгового партнера України.
Як і квітучі соняшникові поля, відносини між двома країнами за останній час досягли нових вершин. За даними Державної служби статистики України, експорт країни до Китаю в 2019 році зріс на 63,3 відсотка в порівнянні з минулим роком, оскільки китайсько-український товарообіг досяг величезних 12,8 млрд. Доларів США (10,7 млрд. Євро).
«Існує багато хвилювання для тих, хто спостерігає за розвитком торгівлі між Китаєм та Україною. Незважаючи на пандемію Covid-19 у 2020 році, ці відносини стали міцнішими і лише поглиблюватимуться, намагаючись посилити зв'язок між двома країнами », - зазначив Стів Хуанг, генеральний директор DHL Global Forwarding Greater China.
Новий Меморандум про взаєморозуміння (МПВ) між DHL Global Forwarding, Українськими залізницями та Центром транспортної сервісу «Ліски» (CTS Liski), логістичним підрозділом Українських залізниць, має на меті побудувати кращі та ефективніші залізничні сполучення для підтримки зростаючого партнерства.
«Встановлення залізничного маршруту до України забезпечить азіатському бізнесу стратегічний доступ до країн Балтії, Білорусі та країн Північної Європи. Це також дозволило б консолідувати товари із сусідніх країн у столиці перед відправленням до Китаю залізничним транспортом. Потім їх можна відправити на різні ринки Азії повітряним або автомобільним транспортом », - пояснив Хуан.
Це сигналізує про більші торговельні можливості між Європою та Азією, повертаючи глобальну торгівлю та співпрацю на колишній шлях.
Квітуча дружба
Дружба між Україною та Китаєм сягає часів 1992 року, коли вперше були встановлені дипломатичні відносини, але лише в середині 2010-х перегорнули сторінку.
У 2014 році анексія Криму Росією сильно напружила її геополітичні та економічні зв’язки з Україною, в результаті чого торгівля між двома близькими партнерами зменшилася на 65 відсотків з 2013 по 2018 рік.
Китай запропонував зіграти роль посередника після того, як президент Сі Цзіньпін позначив Україну другом і висловив бажання продовжувати поглиблювати співпрацю між двома країнами. "Ми щиро сподіваємося, що Україна підтримує соціальну стабільність та економічний розвиток, і ми готові відігравати конструктивну роль у сприянні політичному вирішенню кризи", - сказав він.
У той же час Китай вступив в економічне заповнення порожнечі, а його імпорт з України зріс на 20,9% у 2019 році. Як одна з найбідніших країн Європи, Україна значною мірою покладається на Китай як свого головного сільськогосподарського імпортера, який споживав 1,4 доларів США сільськогосподарської продукції на 1 млрд. євро (1,17 млрд. євро) у першій половині 2020 року.
Стосунки йдуть в обидві сторони. Для Китаю Україна має географічне значення. Його стратегічне розташування на перехресті Китайської ініціативи «Один пояс, один шлях» з виходом до Чорного та Азовського морів означає, що він має великий потенціал стати зв’язком між Азією та Європою.
У 2017 році Україна офіційно приєдналася до «Один пояс, один шлях», коли дві країни підписали спільний план дій, який передбачав розвиток нових Шовкових доріг. Угода мала на меті відкрити канали між Китаєм та країнами Центральної Азії, Близького Сходу та аж до Європи.
Віктор Кіктенко, президент Української асоціації кінологів, розглядає «Один пояс, один шлях» як модель співпраці, спрямовану на сприяння співпраці та перевагам для країн-учасниць. Ініціатива, додав він, також відкриє шлях для інших ідей, які сприяють спільному розвитку та процвітанню у всьому світі.
(Залізниця) Дорога до розширення співпраці.
Незважаючи на те, що пандемія Covid-19 розвіяла торговельну напруженість між деякими країнами, вона не зірвала амбіцій України щодо прогресу та розширення зовнішньої співпраці.
Насправді, що стосується Китаю та Азії, міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба вважає, що "настав час перейти на вищу швидкість" у взаєминах.
"Коли світове співтовариство оговтається від шоку Covid-19, нам усім потрібно переглянути, як впоратися з недоліками та вразливими місцями, які так яскраво виявилися через вірус", - сказав він.
«Кожна країна розмірковує над тим, як забезпечити безперебійне постачання, підтримку малих та середніх підприємств та допомогу своїм людям у пошуку роботи та розвитку бізнесу. Україна, як і країни Азії, робить те саме », - додав він.
Учасники приватного сектору активізують пришвидшення цього переключення передач. Наприклад, нещодавня угода, яку DHL Global Forwarding підписала з Центром транспортного сервісу «Ліски» та Українськими залізницями, використає потенціал української столиці Києва для полегшення перевезень між азіатським та європейським континентами.
"Я переконаний, що це партнерство для створення залізничного сполучення розширить торгові потоки між бізнесом в Азії та Європі і, в свою чергу, сприятиме поглибленню торгових зв'язків між двома країнами", - сказав Хуанг.
Коли справа доходить до плодів, це не лише буде ключовим мостом між європейськими замовниками та азіатським бізнесом, а й відкриє міжрегіональні торгові можливості для України та її сусідів.